Βιωματικές Δράσεις: Προγραμματισμός επισκέψεων στο ΚΕ.ΣΥ.Π.

Ημερομηνία 2016-01-13 | Θέμα: ΚΕ.ΣΥ.Π

Σας ενημερώνουμε ότι το ΚΕ.ΣΥ.Π. Κατερίνης έχει ολοκληρώσει τις εργασίες οργάνωσης που έχει ξεκινήσει με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, διαθέτει πλέον 12 Η/Υ και έχει την δυνατότητα να προσφέρει ομαδικά εργαστήρια Συμβουλευτικής και αυτογνωσίας, με την χρήση Η/Υ και των ψυχομετρικών εργαλείων.

Μετά την κατάργηση του Σ.Ε.Π. στα Γυμνάσια και Λύκεια, και την αντικατάσταση του από τις ??Βιωματικές Δράσεις??, προκύπτει η ανάγκη ενίσχυσης του θεσμού με περαιτέρω ενέργειες, προκειμένου να επιτελέσει το σκοπό για το οποίο καθιερώθηκε. Δηλαδή την συμβουλευτική στήριξη των μαθητών και την καθοδήγηση τους, στις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τους επιλογές.

Σκοπός μας είναι να περάσουν όλοι οι μαθητές της Γ? Γυμνασίου, από τους χώρους του ΚΕΣΥΠ ώστε να πραγματοποιήσουν το τεστ προσωπικότητας το οποίο εκπόνησε το Υπουργείο Παιδείας και παρέχεται πλέον δωρεάν. Αυτό θα βοηθήσει τα παιδιά να γνωρίσουν πτυχές του εαυτού τους, να ανακαλύψουν δεξιότητες και ενδιαφέροντα ώστε να τα συνδέσουν αργότερα με τον κόσμο της εργασίας.

Η δραστηριότητα αυτή μπορεί να ενταχθεί στο πλαίσιο των βιωματικών δράσεων και να αφιερωθεί ένα δίωρο του προγράμματος στην επίσκεψη των μαθητών στους χώρους του ΚΕ.ΣΥ.Π., μετά από προηγούμενη συνεννόηση με τους υπευθύνους του.

Η υλοποίηση αυτής της δραστηριότητας θα συμβάλλει στην επιτυχία των Βιωματικών δράσεων και θα δώσει στους μαθητές ερεθίσματα ώστε να προετοιμαστούν για τις τελικές και επαγγελματικές επιλογές, ξεκινώντας από την γνωριμία του εαυτού τους.

Επίσης προσφέρει αντίστοιχο πρόγραμμα αυτογνωσίας και πληροφόρησης, με δραστηριότητες σχεδιασμένες, για τους μαθητές των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων.

Καλούνται λοιπόν, οι Διευθυντές Γυμνασίων να διευκολύνουν τους μαθητές και εκπαιδευτικούς και να μεριμνήσουν ώστε να προγραμματιστούν οι ανωτέρω επισκέψεις στους χώρους του ΚΕ.ΣΥ.Π.






Αυτό το άρθρο προέρχεται από Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας
http://srv-dide.pie.sch.gr/dide

Η URL διεύθυνση για αυτό το άρθρο είναι:
http://srv-dide.pie.sch.gr/dide/modules/news/article.php?storyid=2709